12 Eylül 2010 Pazar

NİHAYET HAYVAHAT BAHÇESİNE GİTTİK


















  



















Taha doğdu doğalı 2-3 yaşına gelsin ilk hayvanat bahçesine götürcem dedim durdum. Uzak diye kimse yanaşmadı bu fikrime ama kararlıydım bu sefer. Çocuğun beyninede işlemiştim. Anne "ayvanat bahbahçesine didelim" diyordu. Avcılar'dan Darıca ya en kolay nasıl giderim diye araştırdım netten ve buldum.

Avcılar-Söğütlüçeşme metrobüsle, çok az yürüme mesafesiyle Haydarpaşa Tren garından trenle Gebze ye, ordanda taksiyle Hayvanat Bahçesine, ki taksi 7-8 TL yazıyor, kısa bir mesafe yani..

Melek ablamda razı gelince eniştemide aldık dün sabah erkenden yola koyulduk.. Saat 12 gibi oradaydık. Taha çok heyecanlıydı.. İnanırmısınız onun ne tepki vereceğini düşündükçe bende heyecanlanıyordum. Ayrıca uzun zaman olmuştu gitmeyeli. Eskiden annem-babam götürürdü Gülhane Parkı'ndakine. Benim nasıl hafızamda kaldıysa o güzel günler oğlumunda kalsın istiyorum.

Her yerini karış karış gezdik. Yalnız zürafa göremediğimiz için üzüldü Taha.. Birde fillerin maketini koymuşlar, tabi Taha ya gerçek değil demedik. Ata binmemek için direndi ağladı sızladı ama binincede çok keyif aldı. İlk kez ata bindi benim oğluşum..

Taha 'dan inciler:
Eve kuşu apıyosunn ........ ilk harfleri söyliyemiyoruz da:))
Ebraaa emeğini yeeee ........ (Zebra ya diyor)

Bu arada yetişkinler için giriş ücreti 15 TL..

Şöyle 2 sene sonra tekrar götürmek istiyorum kısmet olursa..

Hiç yorum yok: