30 Eylül 2010 Perşembe

PAİNTBALLLLL

Hep istediğim birşeydi paintball oynamak. Yeğenim Baran a doğumgününde gelen top atan bir silah sayesinde ablamında kanına girmiş bulundum. Yazlıkta bir akşam çılgınlar gibi bu silahla oynayınca acayip stres atmıştık çocuklarda çok eğlenmişti. Ablama paintball dan bahsedince, aklında kalmış olucak ki bir gün bana mail atmış. şehirfırsatı nda paintball için kampanya varmışmış ta gidelim mi diyor. Kaçırırmıyım, tamam dedim. İşyerindekilerle organize olmuşlar, randevu aldı 26.09.2010 için.. Normalde 1 kişinin fiyatı 30 TL iken günlük fırsatlar sunan şehirfırsatı nda 15 TL idi. Harika bir site. İstediğiniz ildeki etkinlikleri indirimli olarak size mail ile bildiriyorlar.. Üye olmak isterseniz davetiye gönderebilirim. Günlük olarak size nerde ne indirim var bildiriyorlar..
Pazar sabahı kalktık gittik, Esenyurt taki PaintPark a.. komando kıyafetleri giyildi.. resimler çekildi.. (sonumuzun nasıl olacağını bilmediğimizden öncesi ve sonrası yaparız dedik, çok dağılıcaz sandık. öyle anlattılar acıyomuş morarıyormuş falan.. ) silahlar dağıtıldı. başladı hoca anlatmaya..














Herkes pür dikkat dinliyo ki kurşun yemesin. Heyecan dorukta.. takımlar oluşturuldu ve herkes kalesine geçti.. taktikler verdik ve savaş başladı.. ben öyle bi hücuma geçtim ki şaştım kendime.. bi ara sol koldan yedim boyayıda çaktırmadan devam ettim. Hatta bi ara kurşunum bitti, buna rağmen 2 kişiye karşı durdum.. sanki vatanı emanet ettiler bana :))
öyle böyle derken terler aka aka bi tarafımızdan ilk tur bitti.. . turda aldık bayrağı ve zafer bizimmm. Çok eğlenceli. tavsiye ederim yani.

Taha ya da anlattım gelince, nasılda dinliyo, O da gelicekmiş bi dahakine..

Hiç yorum yok: