14 Ocak 2015 Çarşamba

KEÇEDEN SAAT

Okulda zaman kavramını öğrenmemiz nedeniyle öğretmenimiz evdeki materyallerden saat yapmamızı istedi. Benim kuzum ben yapıcam diye tutturdu ve uyduruk bişey yaptı. Uyduruk diyorum çünkü gerçekten özensizce bir karalama oldu. Bunu kolay kolay söylemem ona hevesi kırılmasın diye ama bu sefer çok vasattı ve okulda uyarılmasın diye ikna etmeye çalıştım ama beğenmedinnn diye ağladı. Kıyamadım, iyi bu olsun dedim.

Her seferinde söylüyorum yaptığın seyi çabuk bitirmeye çalışma, hakkını ver diye ama son zamanlarda baştan savma işler yapıyor:(

Ertesi gün okuldan geldi ve sonuç net, öğretmeni hiç olmamış yenisini yap demiş. İşten geç gelmişim zaten yemekti,ödevdi derken uyku saati geldi. O uyudu ve ben gece 3 e kadar bununla uğraştım. Öğretmenimiz çok beğendi ama benim yaptığımı anladı tabiki:)

Hiç yorum yok: