29 Kasım 2014 Cumartesi

ÖFKE KONTROLÜ VE TIRNAK YEME

Biz mi okula alışamadık, okul mu bize?

Hergün bir şikayet, hergün çocuğu uyarmalar. Stres içindeyim. Biraz öfke kontrol sorunumuz var sanırım. Birde arkadaşlarının yap dediğini yapıyor, suç benimkine kalıyor. Birazda fazla erkeklik yapıyoruz, korkmuyorum havalarında. Büyük sınıflara gider yapmalar falan, onlara özenmeler. ..

Noluyo benim meleğime derken, birde tırnak yeme olayımız vardı yaz başından beri kafamı kurcalayan, dayanamadım doktorumuzun tavsiyesiyle pedagoga oyun terapisine başladık.  Haftada 1 saat.

NOT: 10 seans sonunda MUTLU SON.Soli Danışanlık tan Ümran Hanım a sonsuz teşekkürler. Taha yla öyle güzel iletişim kurdular ki, zaten ilk önemli olan çocuğun ona güvenmesi. Ebeveynlere de çok iş düşüyor tabi. İlk iş çocuğa doğru ya da yanlışı seçme hakkı vermek. Yanlış olanda küçük küçük cezalar vermek mesela sevdiği bişeyden mahrum etmek gibi. Bu ceza uygulamasını seviyorum yani şart olduğunu düşünüyorum ama Taha buna da öfkelenir kavga ederdi benimle. Şimdi paşa paşa kabul ediyor. Böylece o seçtiği için yanlışı bir daha yapmamaya çalışıyor.

Hep dediğim bir şey vardır Allah hep doğru, işinin ehli, vicdan sahibi kişilerle karşılaştırsın herkesi.. Konuşma konusunu  ve bu sorunu da aştık. Şimdi sırada Hipospadias ameliyatı için en iyi doktoru bulmakta..

Daha kötüsünü vermesin Rabbim ama ne enteresan sorunlarımız varmış yavvv..ve anne olmak ne zormuş..

Hiç yorum yok: