8 Ocak 2011 Cumartesi

OĞLUMUN 3. YAŞ GÜNÜ DAVETİYESİ ... MAGNETLİ


17 Ocak a az kaldı. Taha 3 yaşını dolduruyo. -Nasıl geçti zaman, hiç anlamadım- demiycem, çokta meşakatli geçti valla:) Şaka bi yana zaman su gibi geçiyo, doğum gününü kreşte kutluycaz, evde yapıp yapmamaya karar vermiş değilim ama hatıra olarak kalsa bile davetiye yapmak istedim. 1. yaş gününde yaptığım davetiye burada. O da çok cici olmuştu.

Epeydir tema ne olsun diye düşündüm.. Taha ya da sordum Ben10 Spiderman falan dedi. Ama ben daha çocuksu şeyler olsun istedim. Çünkü seneye zaten onları seçmek zorunda kalıcam, bu senede kurtarırı varken Mickey Mause olsun dedim. 3 yaş diye, 3 tanede resmi olsun dedim.. Tabiki resimlerde 3 değişik dönemine ait olmalıydı.. Evet, temamız Mickey Mause ve işte magnetli davetiyemiz.

1 yorum:

nezihe dedi ki...

bizimde doğum günümüz 18 ocakta davetiye bakarken gördüm şablonları hangi siteden elde ettiniz ben bir türlü bulamadım.nezihe79@gmail.com adresim