22 Kasım 2010 Pazartesi

BAYRAMDA OĞLUŞLA GEZDİK TOZDUK

Tatil bitti ve yine iş başı.. aslında yetti bu tatil bana.. evde olunca yoruluyor insan, hele birde çocuk varsa..

Taha yı Melek teyzesiyle yunus gösterisine götürmek için günler öncesinden plan yapmıştım. Tesadüf bu ya, tatil başlamadan bikaç gün önce grupfoni de Haliç teki Dolphinarium Yunus Gösteri Merkezi ne kampanya başladığı maili gelmişti.. 25 TL giriş ücreti 12,50 TL olmuştu. Hemen aldık 2 tane. Taha ya ücret olmadığı için 25 TL kar yapmış olduk.. İstediğiniz ildeki etkinlikleri, günlük kampanyalar ile çok uygun fiyatlı olarak size mail ile bildiriyorlar..

Davetiye ile üye olabiliyorsunuz..






Neyse, 3. günü gittik. Taha çok eğlendi tabiki, Yunus ve fokları seyretmek keyif vericiydi. Öyle bir eğitmişlerki hayvanları, foka benzer kocaman olanın adını unuttum, tango bile yapıyor. İzlemek güzel ama insan üzülüyor birazda hayvanları ne hale getirmişler diye.. Doğal ortamlarından alıp, böyle yerlere sıkıştırılmaları biraz düşündürücü..


















Yunusların resmi yok farkındaysanız.. Gösteri sonunda isteyen resim çektirebiliyor. İster kendi makinanızla (10 TL), isterseniz oradaki fotoğrafçılar (20 TL) çekiyor. Onlara çektirdik ama bilgisayara yükleyemedim henüz.. Taha korkar sandım balıkların yanına gidince ama hiç korkmadı, üstelik dokundu bile. Yunuslarda resmen poz veriyorlar.

Taha nın üstündaki;
- baklava desenli gri hırka Collezione
- kot pantolon Collezione
- yağmur çizmesi Tchibo

Çıkışta birde Eyüp Sultan gezintisi ve Boğazköyde'ki Dilek teyzesine gidene kadar Taha yolda mışıl mışıl uyuduuuuu.. Bende rahat ettim, zira yolda kudurduğunda hiç çekilmiyor Taha:))

Ertesi günde Haramidere de yeni açılan Torium Alışveriş Merkezi ne gittik. Bizi oraya çeken Snowpark tı.. Çok büyük güzel bir alışveriş merkezi olmuş. Bütün seçkin mağazalar var.. Bebekler için alt değiştirme - emzirme odası olması ayrıca hoşuma gitti, malum Taha ara sıra bezlendiğinden :((











Biraz gezip dolaştıktan sonra hadi kar topu oynamaya dedik ama öyle sıra vardı ki, saat 20.00 e sıra veriyorlardı, gelmişken bekleyelim dedik. Bu sıradada Lunapark a girdik. Çok güzeldi, tabi bayram dolayısıyla kalabalık ve magandaların doluşması can sıkıcı oldu ama neyse. Eğlendik sonuçta. Melek in girerken evlendiğimden beri lunaparka a gelmedim demesi içime oturdu ve eniştemle ikisini zoraki adını bilmediğim, yukarı çıkıp zınnnk diye indiren bir alete bindirdim. Sıradayken ay çok basıt bilmem ne diyip vazgeçmek istediler ama yılmadım.. İkisininde rengi attı havadayken. Hahah yaşasın kötülük. adrenalin oldu işte ikisinede.. Oğluşumuda tırtıl, atlı karınca, çarpışan araba ve dönen fincana bindirdim.Benim kucağımda olmak üzere tabiki, çarpışan arabaya bayılıyor..erkek çocuğu işte

Saat 8 e gelmek üzereydi gittik Snowpark gişesine. yine deli gibi bir sıra. girdik neyseki. 20 dk üst giyme, 40 dk içeride olmak üzere 1 saatlık bir süre.. tek çocuklu aileler için fiyatı 40 TL, ilave 1 kişi 10 TL.. 50 TL verdik yani.. kıyafeti olmayana mont, ayakkabı, eldiven veriyorlar. Zira Taha nınkiler o yüzden büyük, çünkü 4 yaştan başlıyormuş:)) Kayak yapmak isteyenler için güzel, Taha eğlensin diye gittim zaten ama bir daha gitmeme değmez diye düşünüyorum.






















Özetle Taha eğlendi, onun sayesinde bizde çocuk olduk..

EKLEME: Taha'm bezden kurtuldu, 3 gündür gece bile bağlamıyoruz artık.. ben bağlamak için ısrar ederken "öğretmenim bağlama, bez yok dedi" diye çırpındı evladım:) (26.11.2010)

Hiç yorum yok: