10 Temmuz 2009 Cuma

NERDEN KOYDUM SENİ KARŞIMA PİS AYNA:))

Az önce çalışırken karşıma küçük bir ayna koyma gafletinde bulundum. Gözüme çarpan o şey canımı fena halde sıkıp duruyor. Ne mi? gıdım çıkmış yaa. Napıcam bilen var mı? Öyle çok vahim bi durumda deği ama gelecek vaad ediyor sanki:)) Bunun kremi falan vardır sanıyorum hemen araştırma yapmam lazım. Google amcama başvurayım. Aranızda "şunu kullanıp, faydasını gördüm" diyen varsa bilgi versin lütfen

2 yorum:

şengülce dedi ki...

Annem merhaba güzelim gıdın için iki elinin içiyle boynundan başlıyarak yukarı doğru sıvazla yani nasıl yüzüne nemlendiriçi

sürersin ya buda öyle günde bir kez yap birde sakız çiyne annem
çünkü ben 53 yaşındayım böyle yaparım canım çokda iyi oluyor kandolaşımı hızlanıyor onun için hayatım hoşçakal annem..

hersei'm dedi ki...

teşekkürler hemen başladım uygulamaya, umarım iyi gelir. sakız pek çiğneyemiyorum ama