17 Haziran 2009 Çarşamba

AŞIK OLDUM

Aşık oldum, hemde 2 çift ayakkabıya. Onlarla yatıp kalkar oldum. Çok güzeller. Birisi resimdeki sarı (veya pembe) olan, diğeri ise Avcılar da bir mağazada gördüğüm saks mavisi topuklu ayakkabı. Onun resmi yok malesef. Fiyatını sormaya teşebbüs bile etmedim çünkü pahalı bir mağazada satılıyordu. Yinede merakımı gidermek için yolum düştüğünde sorucam. Maviye uygun çanta bile hazır kafamda:))


Çiçekli olanlar gittigidiyor da satılıyor şuanki fiyatı 42 TL ama daha 2 gün var açık arttırmanın bitmesine, izliyorum bakalım nolucak

4 yorum:

Nihan dedi ki...

Ama ayakkabılarda aşık olunmayacak gibi değilki :))

hershei'm dedi ki...

mavinin resminide bi görsen, bi çeksem....... bayılırsın

sesiber dedi ki...

çok güzellerrr, mavşi çanta mudo sanırsam.

hershei'm dedi ki...

evet çanta Mudo dan