26 Mayıs 2009 Salı

TATİL BİTTİ

İşte geldimmmm, tatil bitti ve kürkçü dükkanına döndüm yine:)) Neler mi yaptım? Koca bir hiççççççççç. Dinlenmedim bile diyordum ama bugün anladım ki dinlenmişim. işe gitmemek, ne giycem derdinin olmaması bile yetiyormuş insana. hele birde Taha yla doyasıya vakit geçirince ohhh değmeyin keyfime. Burda bahsettiklerimin içinde diyebilirim ki tek yaptığım evin altını üstüne getirmek oldu. Kışlıklar kaldırıldı, Taha nın küçülenleri ayrıldı, ütü bitti en önemlisi. Taha da pek kolay bi çocuk oldu diyemem ilk üç gün resmen kriz geçirdi. Ama olsun oğluşumla koyun koyuna, yanak yanağa 10 gün geçirdik. Bugün daha zor oldu ayrılmak. Dünde son dk. golü attı, ateşi 38,5-39 dereceye kadar çıktı. Dişi yüzünden sanıyorum. Birinci alt azıları patlamış ya onlar yaptı ya da patlamaya hazır dişleri var. Diş çıkarma tablosuna göre bizimkinin gidişatı normal.
Bu arada Taha doğduğundan beri ona kitap okuma arzusu vardı içimde. O kitapları çok sevsin çok okusun istiyorum. Ne alsam diye epeydir araştırıp duruyordum. Avcılar'da gezerken kitapçıya girdim ve O'nun yırtamayacağı dikkatini çekebilecek bi kitap aradım. Benim Sevimli Dostlarım serisinden Öğretmen Ördek i aldım. Karton sayfalı olması çok güzel. Oğluşumda çok beğendi. Akşam "getir annecim kitabını okuyalım" dedim hemen getirdi kucağıma oturdu. sanki bu seansı daha önce yapmışız gibi, artık herşeyi anlıyor. Ben 7 TL ye aldım ama burdan %50 indirimle 2 TL ye alabilirsiniz. Bazen netten almak en akıllıcası, iyi kazıklanmışım:)) Acilen bikaç tane daha almam lazım tavsiyelerinizi bekliyorum.

Hiç yorum yok: