14 Mayıs 2009 Perşembe

EVE TATİLE GİDİYORUM:))

İsteksizdim ilk başta ama düşüncesi iyice istek uyandırdı içimde. Önümüzdeki hafta izinliyim zoraki oldu biraz ama iyide oldu. çok yorgunum çünkü. 19 Mayıs ta araya girince benim izin 10 gün olmuş oldu. umarım Taha da uslu, sağlıklı (2 gündür aksırıp tıksırıp duruyo ya bakalım artık), çabuk uyuyan, kolay yiyen bi çocuk olurda bende dinlenirim azıcık. Cıvkım çıktı çünkü iyice. Bikaç günlüğüne yazlığa giderim diyordum ama vazgeçtim gibi. İzin alıp bi türlü gidemediğim dişlerim için üniversite hastanesine gideyim diyorum, aradan çıkmış olur. Neden orası diyen varsa, ağzımın işi büyük çünkü, gittiğim doktor seni orası paklar demişti. diş eti, protez falan.... Belki bu arada nikah şekeri siparişide alırım. onlarla oyalanırım işte.

Ama ilk iş evin altını üstüne getirip temizlik yapmam lazım, o yüzden halıları vericem bugün yıkamaya. Sonra koltukları kocacığa sildiricem, güç lazım bende kalmadı da. Balkonuda yıkatırım artık ona:)) Belli olmaz ama belki boya badana işinede girerim yarın.

Sonra da oğluşuma güzel güzel yemekler poğaçalar kekler tatlılar hazırlıycam inşallah bi hafta boyunca. Bi sonraki cumartesiye de bu yazımda bahsettiğim diş buğdayı ve ilk adım toplantısını yapabilirim. (O yazımdada gördüğünüz gibi yapılacaklar listemde çok şey var.....)

Daha bir sürü şey vardı aklımda yapıcam dediğim ama unuttum. Yaptıkça yazarım artık. Gel cumaaaaaaa gel artık

Hiç yorum yok: